We’re locked at home because of covid-19, but working to support business.
We are apologize if you face any delay to get support response.
Stay safe and take care of your family and yourself.

Oren Shamay

Hi,

 

I’m using this plugin (https://codecanyon.net/item/twist-product-gallery-slidercarousel-plugin-for-woocommerce/14849108) to generate the product gallery on my site – seems like it is not working with your plugin.

Please advise what should I do.

Thanks,

Oren

Shamser Suzon

Hi Oren Shamay,

Could you record me reproducing your issue using tool like this? https://www.useloom.com
It helps me to quickly figure out issue and squash it with immediately.

Thank you

Oren Shamay

Hi,

I found that your plugin is not working with the plugin I use for the gallery.

according to your policy I’m asking for refund.

Thanks,

Oren

Shamser Suzon

Hello Oren Shamay,

We will definitely refund your purchase but before that, we would like to request you to allow us to investigate the issue. If it is happening for our plugin and we fail to fix it for you then we will definitely refund you as per our policy.

In the meantime, please, check our refund policy here: https://getwooplugins.com/refund-policy/

Thanks