Cannot get it to work.

David Dol

Hi there,

 

We’ve just installed your plugin.

 

Though following your tutorials, we cannot get any images or swatches to show..

Could you point us in the right direction?

 

David

David Dol

We created a staging site. Please use updated login credentials.

We left all the original variations. Can you make the swatches/product gallery appear? We cannot..

 

David

Shamser Suzon

Hi David Dol,

Thank you for reaching out to us. Please kindly do a plugin compatibility check by doing these steps to identify the error :

=> Deactivate all of your additional plugins except WooCommerce and WooCommerce Variation Swatches Plugin.

=> See if the problem persists. If the problem resolved, you can tell which plugin might be the culprit of this error by activating your additional plugins one by one.

Also, Please update your wooCommerce version. As I can see, there is an update available.

Looking forward to hearing from you soon.

Thank you

Ashiquzzaman Kiron

Hi David,

Could you send us the latest version of the theme that you are using on your site. We’ll try to investigate your issue installing your theme on our local setup.

You can upload the theme file in Dropbox or Google drive and send the download link here directly.

Looking forward to hearing from you soon.

Thank you

David Dol

Hi,

We tried updating the theme to the latest version and the icons appeared.

Though we do not want to update the theme as we will need to fix many things then. The whole site is coded to 3.2.3.

Can we make your plugin to work with 3.2.3 instead?

Thank you for your time..

David

Ashiquzzaman Kiron

Hi David,

Unfortunately it’s not possible, Latest X theme 6.5.5  is compatible with latest WordPress version and that’s why we always recommend our users’ to use the most recent version. Our products work well with latest version of the theme.

Thank You

David Dol

Hi,

 

Ah. That’s too bad.

Then I’d like to issue a refund please. When our site has been updated, we’ll purchase it again.

Thank you in advance,

David Dol

Haven’t heard back from you. Could you please offer a refund.

David Dol

I see. But we do not have the resources to fully update the theme and website, thus we would like a refund for the plugin. We will buy it again when our website has been updated.

Ashiquzzaman Kiron

Hi David,

Cases we don’t offer any refund

You have changed your mind about an item.
We don’t offer refund for accidental purchase or mistaken purchase or wrong purchase

Thank You